Laatste nacht in eigen bed - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sofie Noij-Twaalfhoven - WaarBenJij.nu Laatste nacht in eigen bed - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sofie Noij-Twaalfhoven - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in eigen bed

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

01 Januari 2013 | Nederland, Arnhem

Allereerst allemaal een fantastisch, gelukkig, gezond, ambitieus, rock 'n roll 2013 gewenst! Wij staan aan de vooravond van wat absoluut een goed begin van het nieuwe jaar gaat worden: onze reis naar het verre Azië ligt nog maar 1,5 dag van ons vandaan. De backpacks zijn zo goed als gepakt, het huis is opgeruimd, we hebben ruimte gemaakt voor de tijdelijk nieuwe bewoonsters van onze Emmastraat, afscheid genomen van familie en de laatste werkmails verzonden: time to go!

Via deze weg kunnen jullie ons volgen op onze trip die van 3 januari tot 23 april zal duren. Dit is dan ook meteen de enige zekerheid van deze reis: we vliegen naar Bangkok en we vliegen van Bangkok weer terug naar Amsterdam. De rest van de route is nog open... al hebben we nu het plan om Zuid-Thailand, Maleisië, Filipijnen en Indonesië 'aan te doen'.

Vannacht slapen we nog een keer in ons heerlijke eigen bed en donderdagochtend vliegen we: de vrijheid en hitte tegemoet! Weersvoorspelling voor Bangkok: tussen de 33 en 37 graden voor het komend weekend. Laat ons zweten!

Mij is beloofd: ananas-shakes en gebakken rijst waar je u tegen zegt, buiten douchen, een zongebruinde of zelfs lichtelijk verbrande huid, Thaise dames die goedkoop en snel je was doen en massages om de hoek. Ik zeg geen nee.

Tot het volgende reisverslag, dan niet langer veilig op de bank getypt!

Liefs en tot over 4 maanden x

• 02 Januari 2013 - 09:23

Louise Ockeloen:

Hoi Sofie en Nick,

Ik wens jullie onwijs veel plezier en avonturen en maakt er de mooiste reis van je leven van... Happy New Year en doe de hartelijke groeten aan Azië. Dikke zoen voor jullie allebei <3

• 02 Januari 2013 - 09:40

Lise Anna:

Daar gáán ze!!! Bankpassen: check? Paspoort: check? Héél veel zin: check? Hotsakee, gaan! Voordat je het weet zeg je stralend Sawadee Kra/Krap tegen iedereen!

• 02 Januari 2013 - 12:57

Angélique :

Lieve Nick en Sofie, mooier kun je 2013 niet beginnen. Heel veel plezier, inspiratie en fun tijdens jullie reis. X Angélique

• 02 Januari 2013 - 13:39

Renske:

lieve twee,
    een liefdevolle mooie reis gewenst, dat het mag zijn zoals jullie hopen, liefs renske en de haren !

• 02 Januari 2013 - 14:31

An:

goede reis! mijn neef Stefan woont in Phuket, past op een boot!! en speelt jazz in een club, ontmoeten? laat maar weten, veel plezier!

• 02 Januari 2013 - 14:56

Ellen En Rolf:

Hoi Nick en Sofie,
    Wij verlaten morgenvroeg (donderdag) Bangkok al weer om weer terug te gaan naar de ijzige koude van Thimphu. Ik kan jullie verzekeren dat het heerlijk is hier. Doe een eilandje aan, zoals Koh Chang/Mak of Kood. Ik heb veel vissen gegeten maar er is nog genoeg over. Geniet er van. Veel plezier.
    Ellen en Rolf

• 02 Januari 2013 - 18:36

Nikee:

Lieve Nick&Sofie

Nog gelukkig nieuwjaar en wens jullie een super reis toe. X Nikee

• 03 Januari 2013 - 10:56

Isabelle:

Lieve twee!
    Denk dat jullie nu in het vliegtuig zitten.. whooohaaaa!!
    enjoy de warmte
    love! Isa